wtorek, 5 sierpnia 2014

The Construgert v.1.2

Witam. Oto kolejna aktualizacja mojej gry The Construgert. Animacje Mine Creature przełożyłem na kolejną aktualizację.
Link do pobrania: https://drive.google.com/file/d/0B9CUfmN9H-QtUmhfb1d2SDVpMDQ/edit?usp=sharing

Sterowanie:


  • strzałki: poruszanie się,
  • SPACJA: przycisk akcji (np. aby wejść do kopalni należy stanąć przed nią i kliknąć spację),
  • lewy przycisk myszy: niszczenie obiektów w kopalni (należy na nie kliknąć, aby jednak kopać lepsze rudy należy mieć lepszy kilof (o tym w ekwipunku)), atakowanie potworów,
  • E: włączanie ekwipunku,
  • F: wyłączanie ekwipunku,
  • ESC: wyjście z kopalni (jeżeli jest się w kopalni), wyjście z gry (jeżeli jest się w głównym świecie gry),
  • Zapis gry: jest ona automatycznie zapisywana real-time (co klatkę gry),
  • Przytrzymać F3: wyświetlanie koordynatów gracza w prawym górnym rogu ekranu,
  • K: wyłączanie muzyki; N: włączanie muzyki.

Aby przejść do następnego "sektora" kopalni należy wyjść po za "ściankę" aktualnego "sektora".
Aby przejść do następnego poziomu (lvl) kopalni, należy zdobyć kilof z  najlepszej rudy na obecnym poziomie kopalni. Wejście pojawi się w obecnym poziomie kopalni.
UWAGA! Gra czasami się zawiesza!

Lista zmian:

  • Poprawiłem wykrywanie kliknięcia na rudę w kopalni (lvl 1 i lvl 2).
  • Dodałem nową rudę do drugiego poziomu (lvl) kopalni: Żółta Materia (Yellow Matter): za wykopanie 1 Żółtej Materii (Yellow Matter) otrzymuje się: 10 000 Craft Points. Wymagania: Kilof z Pomarańczowej Materii (Orange Matter Pickaxe) lub lepszy. Pojawia się ona w losowych ilościach.
  • Dodałem nowy kilof: Kilof z Żółtej Materii (Yellow Matter Pickaxe). Kosz 3 500 000 Craft Points.
  • Bugfix małych błędów.

Screenshoty:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz