czwartek, 31 lipca 2014

The Construgert v.1.0.5

Witam. Oto kolejna aktualizacja tej gry.
Link do pobrania: https://drive.google.com/file/d/0B9CUfmN9H-QtRW9XLXZGQkY2SDQ/edit?usp=sharing

Sterowanie:


  • strzałki: poruszanie się,
  • SPACJA: przycisk akcji (np. aby wejść do kopalni należy stanąć przed nią i kliknąć spację),
  • lewy przycisk myszy: niszczenie obiektów w kopalni (należy na nie kliknąć, aby jednak kopać lepsze rudy należy mieć lepszy kilof (o tym w ekwipunku)),
  • E: włączanie ekwipunku,
  • F: wyłączanie ekwipunku,
  • ESC: wyjście z kopalni (jeżeli jest się w kopalni), wyjście z gry (jeżeli jest się w głównym świecie gry),
  • Zapis gry: jest ona automatycznie zapisywana real-time (co klatkę gry).
  • Przytrzymać F3: wyświetlanie koordynatów gracza w prawym górnym rogu ekranu.

Aby przejść do następnego "sektora" kopalni należy wyjść po za "ściankę" aktualnego "sektora".
Aby przejść do następnego poziomu (lvl) kopalni, należy zdobyć kilof z  najlepszej rudy na obecnym poziomie kopalni. Wejście pojawi się w obecnym poziomie kopalni.
UWAGA! Przy pierwszych 3/4 uruchomieniach gry, gra często się zawiesza!

Lista zmian:

  • Zmiana: uchwyt trzymanego przez postać gracza kilofa (o ile ma kilofa) jest brązowy.
  • Dodatek: kilof wygląda tak, jak się nazywa, (np. diamentowy kilof, który trzyma gracz, wygląda jak diamentowy kilof). Zostały dodane grafiki gracza do każdego kilofa (Folder_Z_Grą/Grafika/Gracz).
  • Dodałem nową rudę do drugiego poziomu kopalni: Pomarańczową Materię (Orange Matter). Wymagania co do kilofa: Kilof z Czerwonej Materii (Red Matter Pickaxe) lub lepszy. Craft Points za wykopanie 1 rudy: 8 000.
  • Dodałem nowy kilof: Kilof z Pomarańczowej Materii (Orange Matter Pickaxe). Kosz kupna: 2 500 000 Craft Points.
  • Dodałem brakujące pliki rozszerzeń (*.dll) do folderu z grą.

Screenshoty:



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz